sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Crush a bit, little bit, roll it up, take a hit


Viikonloppu meni silläviissii et perjantaina suostuin lähtee (ekaa kertaa kenellekkää) kuskiks jossulle ku mentiin Syssyihi. Oli ihan super kivaa siihen asti ku tajusin et kuinka kylmä mulla on (ne oli pihalla tainno siin hietskun terassiparvekkeella ). Sonjan kaa sitte puolenyön jälkee ruvettii huutaa vittusaatanaa ku Sami eikä Jossu suostunu vielä lähtee. Kaiken kruunas se , että ku sain sen Jossun revittyy mun mukaa nii koko kotimatkan sato kaatamalla.
Lauantaina oli jotenki niin kipeen ankee olo, että käytiin vaa syömäs ja sitte mentiin kattoo Jesselle suomen peliä :)

Oonko mä ainut vai ookkoteki sekasin päivistä? Tuntuu et oon tavallaa kokoaja lomalla ja välillä vaan kouluu. Perjantaina olin iha lauantais, ja nyttei tunnu yhtää sunnuntailta !!

Eimulla muuuta  /VIIVI



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti