maanantai 27. toukokuuta 2013

En pistäis vastaan todellakaaan.

HEI ! Mulla ei oo yhtäkään kuvaa  "ekoista" koulujenpäättäjäisistä eli perjantailta, mutta sen voin sanoo että mulla oli tosi kivaa. Tässä kummiski kuvia loppu viikonlopusta , joka oli paras nyt pitkään aikaan.
Lauantai aamuna herättii jossunkans meiltä, ja lähettiin heti jossulle koska niillä ei ollu ketään kotona. Arskailtiin vähä, puhuttiin paskaa, syötii jäätelöö ja mietittiin vähä mitä illalla vois tehä.
Mentiin sitte ekaks hietskuu istuskeleen hetkeks, missä nää pojat oli sit meidä tyttöjen lähettyä kauppaa nii napsinu iha järkyttäviä kuvia mun kameralla... en ees tänne laita ! Hietskusta lähettiin hoviskan kautta jossulle, missä vaihdettiin vähä vaatetta, otettiin rahaa, käytiin kaupas ostaas makkaraa ja suunnattiin pilvilammelle missä oli ihan hitosti sitte kavereita/tuttuja :D
En ottanu kuvia kun kolme, jokka onki kans tämmösii salakuvii ettei ketää ees ehtiny hokaa et mulla on kamera. Kuvistakaan ei taju kuinka paljo sielä sitä porukkaa oikeen oli !! Oli niin kivaa vaikka oltii jossunkans varmaa ainuut selvinpäin olevat sielä. Tanssittiin ja laulettii ihan täysii, mitä mun ei olis kannattanu tehä sillä mun raukalla lähteneellä äänellä... 
Isukki on ostanu mulle uude läppärin joku 3vk sit mut nyt vasta rupesin kattoo sitä kunnolla, tossa vieressä näette sitte muistilappuja joidenka kautta yritän kommunikoida mu perheellee....


Mikä ny tarkottaa sitä että....... MULLA ON LÄHTENY IHAN KOKONAAN ÄÄNI. Kirjaimellisesti ihan kokonaan, ketään ei kummiskaa usko tähän, ennenku oikeesti näkee mut ja kattoo ku yritän väkisin "puhua". Mä tapan itteni oikeesti jossei mun ääni oo viikonloppuu mennes palautunu , tää on iha hirveetä ku ei pysty tekee mitää !!!!!!!  En pysty ees soittamaa kavereille että missä ne on, koska ne ei ymmärrä tai kuule mitään mitä yritän sanoo, sit ne ei ikinä vaa voi vastata viesteihin !! 

Luin netistä että pitäis yrittää olla päivän tai kaks puhumatta mitään , mutta luulekko te tosiaan että mä pystyn olemaan väkisin puhumatta ? Korkein saavutus on ollu 17h eikä sekää vaikuttanu mitenkään siihe että mun ääni ois vähä ees parantunu.....

MUTTA NÄHIN positiivisin asioihin. Mä tajusin , että nyt se paras aika alkaa... lauantaina koulujenpäättäjäiset, sitä seuraavana viikonloppuna pfp ja sitte heti provinssi, voisinko olla yhtää ilosempi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eipä muuta ;) /VIIVI


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti