tiistai 18. kesäkuuta 2013

Täs me vaaaaaaaan, etitään kenttääääääääää.

1. Aamulenkki , paras lenkki !   2. Mun piti tehä teille semmone "helppo ja hienot kynnet "- postaus, mut mä vahingos unohdin ottaa kuvia eri vaiheista niin teen sen sitte joskus toiste !
1. Ehkä yks parhaimmista aamuista ikinä , nimittäin heräsin siinä 12 maissa ja iina soittaa mulle , että mitä mäkki safkaa halun se tarjoo !   2. IHANA tuliainen Sonjalta, rakastan tota !! Jossei kuvasta tajuu nii kyseessä Burberryn lompakko.
Atte täytti myös viimeviikolla 18 ja sai ajokortin , ihanaa ! Alempana kollaasissa si kuvia söpöistä lahjapaketeista sille... saa olla ilone nimittäin rahaa palo.

Selitys edelliseen postaukseen : Viime postauksessa selitin kuinka kaikki on huonosti ja katuu vaan niskaan joo viimeset viikot on ollu mulle nyt tasapainotteluu eri asioitten kans, ja on vieläki... mut tällä hetkellä mua hymyillyttää se nimittäin sain kesätyöpaikan Veolta infosta, iskän töistä, heh ! 7-15 joka päivä..raskasta ja väsyttävää, mutta teen mitä vaan ettei mun kaikki suunnitelmat täksi kesäksi kaadu !

Provinssi : Tosiaan lähettii provinssiin perjantaina... meitä piti lähtee monta samalla junalla mutta ylläri kaikki oli menny jo aikasemmin niin minä , sonja ja jossu tultiin perästä. En vieläkään käsitä miten me ikinä selviydyttiin sinne provinssi alueelle asti XD !! Ekat kaks minuuttia ehittiin olla leirinnäs ja heti meidän naapurista mies uhkailee jo kusta päälle koska oltiin kuulemma ämmiä vaikka sanaakaan ei sanottu. Perjantai vietettiin vaa leirinnäis ja löydettii sieltä iha järjettömän hyvä illanvietto paikka missä musa soi nii saatanan lujaa. Lauantai tuntu ikuisuudelta, mentiin kattoo Cheek ja the Sounds, joittenka keikat oli hemmetin hyviä. Sunnuntai aamu oli taas iha hirvee, mutta hauskaa kummiski oli koko reissun ajan, ja niitä ihania ihmisiä oli varmaan tuhat ! Niinku erään tilapäivityksessäki sanotaan kyllä ton reissun jälkeen osaa arvostaa taas sänkyy ja suihkuu.

Perkele mulla oli vaikka mitä asiaa mutta Gerodie Shore pyörii kokoajan taustalta, nii en pysty keskittyymään kirjottamiseen :D Huomenna puol 6 herätys ja puol 7 töihin... jeeee ! Onneks juhannus häämöttää jo.


/VIVIAAAN


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti